Poze

joi, 3 septembrie 2009



Draga Doina. Doinita.

Multumesc pentru cele 266 de poze cu tine pe care mi le-ai trimis din concediu. Ma bucur ca v-a placut si ca v-ati distrat in Turcia. Sau Grecia? Cipru?
N-am reusit sa-mi dau seama din noianul de explicatii aferent fiecarei poze.
Mi-a placut modul in care ti-ai asortat treningul azuriu cu talpa-platforma si mai ales cu rubinul singeriu al cerceilor. In spate, nu-mi dau seama ce se vede, parca ar fi o cofetarie, dupa piramida de trigoane pufoase, aurii, din vitrina.
In mod deosebit mi-au placut pozele de pe plaja, faptul ca in toate esti cu tigara in gura, nota de eleganta si distinctie pe care ti-o da stransura ridurilor din jurul gurii.
De asemenea nu ma pot satura privindu-va in cele 76 de poze de la masa. Felul in care ranjesc farfuriile, rascolul legumelor, bucatile de carne pe jumatate mestecate. Spuneai tu ca ala micu nu se da in vant dupa carne, o molfaie si o scuipa inapoi. Cum ati asezat voi resturile de pui, asa, frumos, langa farfurie!
Si George. Cum isi mangaie el burtica de sub mutra perplexa a lui Che! Nu se vede foarte bine, s-a mai ingrasat sau si-a schimbat lantul? Mi se pare mie sau asta este mai scurt? Parca mai scurt si mai gros cu vreo 10 grame. Lantul, nu gatul.
Foarte frumoase si alea in care esti tu in fata magazinului de bijuterii. Nu e magazin de bijuterii?! E biserica?! Ahaaaaa, acum inteleg. De-aia ai treningul roz si pandantul cu perle!!
Auzi? Da’ te superi daca nu ma uit decat la primele 7 poze? Ideea cred ca am prins-o,
v-ati distrat, v-ati odihnit si bineinteles, ati facut multa miscare. Tu mai ales. In aproape toate pozele esti in trening. Si ati mancat in fiecare zi, asa am vazut, asa arata data afisata in coltul din dreapta jos. Sa va fie de bine! Bine ai venit din concediu!
Mi-a fost dor de tine. Abia astept sa-mi povestesti despre neamurile de la Adancata. Stii tu, de prostata lui unchiu’ Nelu, de a cincea sarcina pierduta a lui Mimisor, de fufa de colega a lui George care ii face ochi dulci, la care nu stii tu ce-o fi gasit sefu si cum iti faci sange rau si nu se merita. Zau ca nu!

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails