Nesimtita-i aia mica

luni, 19 octombrie 2009

Sa ma ierte Moc, pisicul meu pentru ca l-am jignit si l-am botezat asa dupa fostul premier. Mi se parea ca au aceeasi privire tampa. Eh, bine, "m-am inselat, m-am razgandit, a fost o eroare de exprimare", Moc are o sclipire de inteligenta in ochi, este demn, cu muuuult, mult mai destept si se pricepe la oameni. Daca face o tampenie macar are curajul, el chiar are curaj, si nu persista in prostie, s-o tina langa, vorba aia romaneasca, nu, nu aia cu "ce barbat eram odata",(oare?!! cand?!! ia, spune tu, cocosel, la ce ora si-n ce zi!)ailalta, "prost sa fii, da' sa-ti revii". La fostul catelus de la Palatul Victoria nu tine nici una nici alta, greu de crezut c-a fost vreodata barbat, ca-si revine nici nu poate fi vorba.
Pentru numele lui Dumnezeu, sa-l opreasca cineva pe pacalici! Omul asta chiar n-are pe cineva care sa nu-si bata joc de el, sa-i vrea binele? Un vecin, un var de-al patrulea, un fost coleg de generala? Saracu'! Trebuie sa-i spuna cineva ca nu exista pensie nesimtita pentru ca este mare, castigata in cadru legal. Nesimtita nu poate sa fie decat pentru ca este mica si castigata intr-un cadru la fel de legal, in campanie electorala, numai ca pentru nimic. Nu muncesti nici o zi, ai o pensie minima, cam 1/3 din ce are ala care "da cu sapa" 35 de ani sau numai de 5 ori mai mica decat are un profesor univeritar, cu 40 de ani de truda in spate. Daca nu mori de rusine cand semnezi pentru pensia asta minima, fara sa fi mutat un pai in viata ta, se pune ca esti boc la cap? Se pune.
Si gata cu politica pe blogu' asta, nu merita si vreau sa ramana curat sau macar numai cu gunoi care are curajul, alt cuvant repetat pana la dementa de acelasi personaj sinistru, un fel de funie in casa spanzuratului, si demnitatea sa recunoasca faptul ca arata si se numeste astfel.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Singura critica pe care ti-o pot aduce este faptul ca ai jignit un motan asemanandu-l cu fostul (posibil viitorul - sa speram ca nu - premier) :))

claudia spunea...

mi-am cerut scuze! i-am dat un pupez si-un pahar cu lapte. si-a mieunat, "bine, bine. doar de data asta"

Kerri spunea...

Hello Claudia. Greetings from the USA! Thanks for visiting my blog and leaving such a nice comment :)

claudia spunea...

Dear Kerri, thank you for your visit and I'll be seeing you:)

Related Posts with Thumbnails