Expertiza

miercuri, 7 octombrie 2009

Astazi am fost cu Peti la veterinar, si-asa pe fuga ce mi-am zis, "ia sa economisesc eu niste timp si sa nu ma mai duc la mama ciorilor, la veterinara ei, o duc mai aproape de casa." Mare greseala. Veterinara de langa casa, o tanti blazata, harsita de viata, cu unghii murdare, cu paru-ncalcit, mi-a insfacat dulceata, frumusete, minune de pisicuta, de ceafa, de-am intepenit. "Ce va uitati doamna asa? Ce, ti-e c-o omor?" Cu Peti in labele ei, ce sa mai protestez, m-am multumit sa dau din cap. "Cate d-astea am vazut eu in viata mea... dumneata stii cata expertiza am eu?!"
"Expertiza" a fost prea de tot. Poate sa aiba cineva secole de "expertiza" nu-mi dau eu minune de pisicuta pe mana uneia care spune "expertiza" in loc de "experienta" doar pentru ca asa a auzit ea la televizor. Am spus "multumesc", mi-am luat pisicuta din laboantele ei si la revedere. Mai bine o duc sute de km la un medic veterinar. Parca au innebunit toti cu "expertiza" asta

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails