Eleganţa ariciului

vineri, 22 ianuarie 2010





Mă cheamă Renee. Am 54 de ani, sunt portăreasă intr-un bloc de bogătaşi. Îmi plac prajiturile şi fimele japoneze, la nebunie. Ador pictura olandeză şi clasicii ruşi. Ascult Mozart. Am un motan, Leon.
Dacă aş fi fost copil, mi-ar fi placut să fiu genială şi să am 12 ani, aş avea tot timpul din lume şi părinţi bogaţi.
Dacă aş fi bărbat, mi-ar fi plăcut să fiu japonez, foarte bogat, la pensie.
În ambele cazuri aş avea cel puţin o pisică. Fetiţă fiind, aş boteza-o Constituţia. Bărbat fiind, aş avea doua.
Dacă aş fi pisică, m-aş numi Kitty şi aş avea un iubit, Levin.
Dacă aş fi floare, aş fi camelie.
Viaţa mi-ar trece neobservată, moartea insă, mi-ar fi spectaculoasă.

Mi-a plăcut closetul lui Ozu.
Nu mi-a plăcut că s-a terminat prea repede

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails